Vi lyssnar på mormor och lägger upp mer bilder...

Igår var vi uppe i Empire State Building följt av en shopping tur i West Village och Soho. Så här såg det ut:


Blickar norrut på Manhattan och skymtar Central Park


Tror minsan att detta är Hudson River och västra delen av ön


Södra Manhattan och trekantsbyggnaden, Soho och Financial District


Mysig italiensk lunch i West Village. Pasta för hela slanten


Vackra kusin som Frihetsgudinnan


Och M&M som Frihetsgudinnan (Vi var inne på M&M butiken på Times Square igår kväll)




Här kan man göra sig egna mixar av sina favorit M&M färger


De fagra, sköna Stenholmarna som aldrig på åka hem!!!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Det här var toppen nu känner jag att jag är med er.

Det riktigt pirrar i mig, nu är jag mycket mer avis.

Hoppas vädret är varm och skönt här har kylan kommit.

Kramar



2009-09-25 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0