Tjo fadderittan lambo!


Så här vill jag se ut imorgon...

Pust, stön och stånk. Mitt liv går i ett och jag hinner knappt med att tänka. Den här veckan är slutprovs vecka vilket betyder att jag har 5 prov på 2 dagar. Gissa om jag är dunder stressad och totalt nedbruten. Inte nog med det så har jag massor att göra på JL och all min tid går åt till det här. Vart tog mitt liv vägen? Men inte klagar jag, jag har det hur bra som helst och dagarna bara flyger iväg. Om bara 3 ynka dagar kommer mamma och co vilket jag ser oerhört mycket fram emot. Och vid det laget ska det ha lugnat ner sig... hoppas jag!!! Hoppas att min stress i alla fall förklarar (och ursäktar) min frånvaro från bloggen. Det är tyvärr den som får lida när resten av livet är packat.

Imorgon bär det av till JL där det kommer att bli en kändisspäckad dag. Vi ska dressa både Saturday Night Live folk och Spider Man skådisar till Emmy Awards. Vilket underbart jobb jag ändå har och vad tacksam jag är för att har det. Hoppas att ni där hemma har det lika bra som jag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj nu blev jag lite orolig...är det dresscoden som gäller i NY??

Ses snart

K

2009-09-16 @ 06:55:55
Postat av: Josephine

Haha nej moster, inte behover du se ut sa har. Kom som du ar (eller som du vill vara hemma men inte vagar)!!!

Kram

2009-09-16 @ 15:01:58
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Jag tror inte att Kerstin vågar...



Jobba med "dina" kändisar eller "mina", vet inte om det är så stor skillnad, kan vara att delar av "mina" kändisar blivit fotograferade av andra orsaker än deras snygga ansikten (eller kroppar!!)

Till sist och syverne hade jag nog valt "mina", för man har ju både hört om och sett hur en hel del av kändisarnas uppträdande kan vara värre än mina "gull-ungar".



Lycka till med allt denna vecka!

2009-09-16 @ 23:14:57
URL: Rhttp://
Postat av: Kerstin

2009-09-17 @ 12:16:56
Postat av: Kerstin

Vågar.vågar...kanske snarare en visad omtanken till min omgivning.

Josse...det ska finnas en gata med butiker som säljer pärlor Bead Street, trodde hon som tipsade mig på Pärlshopen den hette , på östra sidan av M... Vem vet vi kanske har vägarna förbi där

Kram

K

2009-09-17 @ 12:22:06
Postat av: el prof

Jag förstår vad du menar och kan hålla med dig i denna fråga (kanske första gången jag faktiskt gör det!?) för vem skulle väl vilja se en något äldre dam eller herre i klädslar likt den bilden Jossan har presenterat?

2009-09-17 @ 22:16:30
URL: Rhttp://
Postat av: Kerstin

Ja du som vanligt får man bilder i huvudet...på hur man skulle ta sig ut de kläderna.

Men vi får väl lägga ut någon "snygg" bild på oss när vi gör NY by night. Är nämligen som snyggast när det skymmer.

Ha en bra dag.

K

2009-09-18 @ 07:07:16
Postat av: 25 åringen..

Kärran, det sista var bra skrivet.. Hi hi

2009-09-18 @ 12:11:03
Postat av: el prof

Trodde att du alltid var snyggast och i synnerhet i jämförelse mé "25-åringen"!!?

Ha det så himla underbart i Nevan, krama om henne ordentligt från farbror G!!

2009-09-18 @ 17:24:06
URL: Rhttp://
Postat av: Kerstin

Lovar att krama om henne även från 25 åringen....hm vem kan det vara???

Så himla pirrigt....att faktiskt vara på väg till NY.

Vi hörs

2009-09-18 @ 19:02:30
Postat av: Josephine

Och pirrigt for mig att ta emot fin- besok!

2009-09-18 @ 19:32:58
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0