090909



Oväntad sovmorgon som gladeligen tas emot. Tänkte först gå och träna men inser att jag har för mycket att göra och att skolan måste komma först. Träningen skjuter jag upp till eftermiddagen medan jag nu äter frukost framför sammansättningen av en stor business presentation. Den lilla motivation som ännu finns i mig brinner bara på tanken att jag snart har en veckas lov och att mamma kommer då!

Har sedan en längre tid gått och suktat efter en ny kamera. Jag vill ha en mindre systemkamera och sparar nu ihop de små dollar jag kan. Ska väl försöka ta mig till B&H i dagarna för att sukta på nära håll!!! B&H är förövrigt en av världens äldsta och bästa fotobutiker och ligger här på Manhattan!
Nu väntar mer frukost, skola, jobb och träning. Ska försöka få kvällen att bli en lugn tillställning. Kanske till och med gå och lägga mig i tid, men det är inget jag vågar hoppas på riktigt än.  


Kommentarer
Postat av: el prof

Sorry för att inte varit inne på ett tag, liiiite mycket har det varit och är!!

Tänkte på vad jag skrev på min blogg och på din respons, samt det du skriver i ditt inlägg!!



Jag vill att du sparar sånt du skriver om saker du inte hinner med eller kanske hinner med på bekostnad av annat.

I dag skriver du att du skippar träningen på morgonen, men ämnar göra det på eftermiddagen!!!?

Ta dig en tankeställare och tänk dig en sisådär tio år framåt i tiden, förhoppningsvis med ett par barn osv. OKAY!? Tänk dig nu säga till din man att du skippar träningen på morgonen osv.

Okay!!? Hur lät och smakade det på dina läppar!?

Jag btror att det kommer låta mer som så här.

Jag måste försöka hitta ett par tider per vecka där jag hinner träna eller åtminstone får lite egentid, kanske ta en runda med... Eller När hon/han har fyllt tre så tänker jag banne mig komma igång med träningen igen och då minst en gång i veckan!!!!?



Ja, kanske låter det så eller inte!?

Jag vet att vi valt att verkligen sätta barnen i första rummet och därav att jag mer eller mindre la ner all träning i flera år!!?



Ja, hur som helst, nu é jag trött och även om jag ska VAB-a (vara hemma med sjukt barn, Saga har feber!) vill min kropp och själ gärna ha åtminstone fem-sex timmars sömn och om de vore skönhetssömn fick det nog bli en sk. Törnrosa-sömn!!

Natti natti!

2009-09-09 @ 22:40:52
URL: Rhttp://
Postat av: ..

Den som hade haft tid för träning, golf osv...



Dom e lyckliga :-)



Vi Alla andra har bara tid för jobb, skola m.m



2009-09-10 @ 12:36:58
Postat av: el prof

Jojo, det låter som om någon tycker synd om sig!!?

Det handlar allra mest om ork, planering och vilja!!

Fast det fattade jag inte förrän senare, eller om orken tröt, jag vet inte.

2009-09-10 @ 15:54:02
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0