Snack of the Day



Nyttigt, gott och bra för synen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm det där ser riktigt gott ut, undrar om dom även passar till en fotbollskväll med lite pilsner???

2009-10-14 @ 17:16:54
Postat av: Josephine

Why not? Jag är villig att testa!

2009-10-15 @ 02:28:27
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Jag testade igår och det var jättegott, pilsnern alltså!!

Undrar om T kommer ihåg då båtarna gick över sundet till Köpenhamn och dom hade ett mega-schysst pris för en öl och en pölse (ett paketpris!!) där det slutade med att vi köpte en öl och korv och bad dem skippa korven!!? Det var tider det, nu hade man nog tagit det litta lugnare...

2009-10-15 @ 17:54:30
URL: Rhttp://
Postat av: T

Jovisst kommer T ihåg den tiden :-))

Men Göran, tror du man hade tagit det lugnare nu?? Tror nog man hade skippat även den 1:a korven nu när man vet hur det systemet fungerade :-)))



Skall nog oxå prova lite i helgen (öl'en) alltså...

Snacksen överlåter jag till dig Josse:-)



Ha en riktigt trevlig helg allihopa.

2009-10-16 @ 08:57:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0