Räddaren i nöden




In moments of despair tittar jag ibland åt kaffets håll. Jag ser egentligen inte mig själv som en världsvan kaffe drickare (vad det nu betyder) men jag njuter verkligen av en kopp då och då. Idag var en sån dag. Ni så hur mitt schema såg ut igår och dagens lista var inte mycket annorlunda. Den halvtimmes lunchrast jag har per dag spenderar jag mer ofta på ett café runt hörnet från skolan. Inte nog med att det är en lugn free-zone med snygga kostym män, de serverar också jätte bra kaffe. Idag slukades denna cappuccino- goding tillsammans med lunchen.

   


Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du har lärt dig att njuta av "små" saker i vardagen - härligt.

Bra att du också går i från för att hämta krafter.

Puss puss

2009-10-29 @ 12:30:35
Postat av: Kerstin

Jag hoppas på riktigt gott kaffe,kanske redan i kväll.....på en restaurang i ROM.

Det är sol och 17 grader i Rom, ungefär som hos dig kanske. Flyget går kl 16 i eftermiddag, fantastiskt att få resa iväg i början av november.

Kram K

2009-10-30 @ 09:31:53

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0