På jakt efter dessa



Denna vecka är det jag som ska köpa mig ett par paljett leggings. Jag har gått och funderat på det ett tag och nu börjar det klia lite i fingrarna. På lördag blir det stor födelsedagsfest för min vän E så jag vill vara snygg. Får se om jag kan få tag i ett par som jag gillar. Är lite sugen på att para ihop den med en svart tisha, svarta platåpumps och min benvita William Rast kavaj. Det tåls att tänkas på. Kanske inte ikväll dock så jag måste plugga, men imorgon ska jag fortsätta drömma!


Kommentarer
Postat av: el prof

Dom ser ju riktigt glittriga och snygga ut, måste bli en succé!!

Kanske skulle du lansera något liknande i löpartights-väg, tror att det skulle bli en storsäljare!? En självklart JL-design!!

2009-10-21 @ 09:18:52
URL: Rhttp://
Postat av: Kerstin

Tack Göran för en härligt rolig bild jag just fick i huvudet.......

Josse har du den fina rosa spetsklänningen kvar som du köpt när vi var hos dig....den kan du ha om du inte hittar några tights.

Kram K

2009-10-21 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0