Morgonstund har guld i mun

Idag ar en bra dag. I'm keepin' busy at work, arbetsuppgifterna ar roliga, det ar fredag, jag ska fixa haret lite senare, och vadret ar okej. Inte illa pinkat for att vara 09:31. Sen har jag mitt favvo te i en kopp bredvid mig pa skrivbordet. Jag tror dock att min glada sjal inspireras valdigt mycket av det som hande igar. Ja, jag menar det stora steg som Sverige tog for lika ratt for alla. Jag menar ju saklart att Svenska kyrkan har sagt jag till att lata homosexuella inga aktenskap. Jag ar inte homosexuell men jag tycker anda att det at STORT! jag sager; samma ratt for alla, nothing more, nothing less!!! 

Undra hur det skulle ga om det har landet skulle prova det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0