Moments in my head









Where to begin? Jag vet, jag vet... jag har inte varit speciellt närvarande på bloggen och jag ber såklart om ursäkt. Som jag har sagt förrut så är det TYVÄRR bloggen som får lida när mitt liv är upp och ner. Jag har helt enkelt för mycket att göra. Läser en extra kurs i skolan den här terminen, har fått mer ansvar som tutor och har precis startat igång ett nytt spännande PR projekt på J.Lindeberg. När jag väl kommer hem eller får en lugn stund så varken orkar jag eller kommer ihåg att blogga. Jag känner mig skit dålig och kan bara säga att jag ska försöka att bättra mig men förvarnar er för eventuella lång pauser vissa veckor. Jag ska dock göra mitt bästa.

Bilderna ovan är från fina stunder som jag ofta tänker tillbaka till... speciellt när jag har huvudet fullt av strunt! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det lugnt du och blogga när du känner och hinner. klart att vi alla vill veta hur du har det men du får inte stressa för den saken. Viktigast är att du hinner med det du behöver göra.



Puss puss



P.s Vill höra mer om det spännande projektet men du får förstås inte prata om det :-)

2009-10-08 @ 12:24:21
Postat av: Jessica

Ja du har verkligen många kastruller i luften syster! Men det är väl precis så du vill ha det kan jag tro :) Fina bilder :)

puss

2009-10-08 @ 21:08:16
Postat av: el prof

Ta det från mig och många med mig, DET BLIR INTE BRA OM MAN SKA "TVINGAS" SKRIVA NÅTT PÅ DEN FÖRB-NNADE BLOGGEN!!!!???

Håller med de andra, du måste känna för att skriva, om det ska bli bra och jag vet att du inte heller vill ha det på något annat sätt!!!?

Kramar från farbror´n!!

2009-10-10 @ 19:27:18
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0