Lördag









Började dagen med en uppfriskande power walk men sen har hela lördagen spenderats på Yaffa Café med Alex, Johanna och Vanessa. Tjejorna ville ha hjälp med diverse uppgifter och koncept inom Finance. Eftersom det är något jag kan så var det bara att ställa upp och palla sig ner till East Village. 4 timmar senare traskade jag hem i duggregn. Inte mig emot att hjälpa mina vänner (speciellt inte när jag vet hur mycket de uppskattar min hjälp/tid) men kanske inte så jag hade tänkt att spendera min lördag. Ja ja, mitt eget plugg och jobb får ske imorgon, det ska ändå regna hela dagen.

Ikväll blir det billig middag i Korea town (aka K-town) med Alex, Sara, Johanna och Lollo. Ingen av oss varken orkar eller har råd att gå ut sen så det kommer att bli en lugn, tidig kväll för oss, perfekt för mig eftersom jag både har massa att göra imorgon och måste catch up with my sleep.


Kommentarer
Postat av: el prof

Du é en bra goo tjej och räddare i nöden, men försök tänka på ditt i första hand, du har ju själv en del att stå i...

2009-10-21 @ 09:15:45
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0