Being paid-off



Har fått betalt på jobbet. 16 par jeans... gratis!!! Jag brukar sällan använda uttrycket "gratis är gott" men som fattig student är det lite så ibland (läs ofta). Kommer dock självklart inte att behålla alla själv, jag har ju trots allt vänner och familj, men några par stannar hos mig. Märket är William Rast och jag älskar dem. Nu har jag alla tvättar i alla modeller. Jag känner mig barnsligt glad över dessa materiella ting... speciellt eftersom jag inte har betalat för dem!

Igår såg vi Sverige matchen på Times Square föjlt av utgång, vin på Saras tak, mer utgång och kina mat vid 03.00. Snart bär det av till Brunch i East Village. Trevlig helg för mig indeed!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men...hur bar du hemma alla dessa jeans....eller du kanske tar några i taget. Jag har NY i huvudet fortfarande, måste åka till dig snart igen...man behöver besöka vissa platser både två och tre gånger.

På jobbet är de riktigt avundsjuka på min snygga mugg jag köpte, skulle kunnat köpt ett gäng och sålt (tror jag9

Kram

K

2009-10-11 @ 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0