William Rast Leather Jacket





När man jobbar gratis är det kul att ibland få lite uppskattning. När man jobbar med kläder så kan det ju bli ett plagg lite då och då. Det är precis vad denna goding är; ett gratis plagg. Och ni vet vad man brukar säga: "Gratis är gott" och den här smakar väldigt bra! Eftersom JL inte gör tjejkläder förrutom till golf så kommer denna från William Rast. Inte nog med att den är galet snygg och kostade mig nada dollar, den är också one of a kind. Just denna jacka blev cancelled inför sommaren och då de hade 2 samples över fick jag såklart den ena. Jag har varit på jakt ett längre tag efter en svart skinnjacka så ni kan ju förstå min lycka!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den var riktigt snygg!! va roligt´för dig :) :)

2009-11-12 @ 21:06:46
Postat av: Liza

Åh va fin den är!

2009-11-12 @ 21:12:43
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Schysst paj!

Den platsar på bönpallen. Wrooooom.

Viamaggio Riders jublar

2009-11-15 @ 14:53:09

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0