SWIFTER



Vad är en Swifter? Jo, det är den här städ grejen. En pinne med en dyna. På dynan trycker man fast en duk, torr eller blöt. Sedan är det bara att torka iväg. I can't tell you enough hur mycket jag gillar den här produkten. Den torra duken suger fan upp allt. Den funkar lite som en magnet, till och med på mattan. Den blöta är också jättebra och är ett utmärkt substitut för en golvmopp. När man bor litet som jag gör finns det inte plats för damsugare eller dylikt så det var underbart att hitta Swifter. Städa behöver lixom inte bli så krångligt eller ta tid. The Swifter is here to stay!  

Ps. Shit jag låter som galningarna på Tv Shop. Career change???


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja läser man PR så vet du ju hur man bäst gör reklam, eller hur? Mun mot mun metoden :-)

Jag tycker det låter fint att du uppskattar dom enkla sakerna i vardagen.



Puss puss!

2009-11-30 @ 15:52:13
Postat av: mumin

...years and years ago, in my carselling days..we had an old man, who was a do it all kind of guy, no matter what was needed..and we called him Swifty...wonder if the swiffer product has anything to do with him..just kidding..it of course means it can do just about anything,just like you have found out...here I have just finished putting my Christmas stuff up, and boy, doe having a certain felkine in the house makea HUGH difference...everything has to either go way way way up, tied or glued down, or put back into the box for another year...actually most ended up, back in the box...yesterday I did the nfrone outside, garlands with lights, wreaths with seashells,sea stars and sand dollars, all painted white, and garlands of fairylights all over...it looks stunning if I say so myself...and we already had the first tourist batch stop to take pictures...makes it all so worth while when even strangers appreciate what you do...and now back to cleaning up all the papers and other messes...but with a trusty vaccum cleaner for sure...bet you

are counting the days?????...is your room mate also heading home??..

Much Love!

2009-11-30 @ 20:28:43
Postat av: el prof

Hahahaha!!!

När "Kärran" skrev kommentaren om Swiftern, refererade jag till att du önskade dig en ny kamera och tänkte mig någon sorts ny ultrahäftig-megaball-flashig-inne-kamera som du önskade dig!!!!

2009-11-30 @ 23:03:42
URL: Rhttp://
Postat av: el prof

Du, jag saknar dina fyndiga och goa kommentarer på min blogg, läser du den iaf?

2009-12-01 @ 23:22:37
URL: Rhttp://
Postat av: Rillemannen

Tjena kusse,

Såg ditt meddelande på facebook. När kommer du hem?



Ang. julklapp så e det en julklapp att du kommer hem till alla oss :)



Men maja kom ju hem från usa med om det var Askungen eller törnrosa dockor med olika silicon liknande kläder som kan bytas på dockan. allt fanns i en liten väska.

Ialla fall så e hon insnöad på disney dockor typ snövit/askungen/törnrosa. Hello kitty funkar oxå.



Flyg försiktigt hem



Baggebygänget!

2009-12-03 @ 09:02:43
Postat av: Liza

hej babe! Jag kunde inte maila dig igår för datorns batteri dog mitt i och då orkade jag inte haha.. så det kommer ikväll eller i morgon ;)



Puussss

2009-12-04 @ 08:48:17
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jessicaca

Jag är ett stort fan av ditt golv Tyson! det är så fint :) fast det kanske är swifterns förtjänst om man tänker efter..

2009-12-05 @ 17:39:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0