Sunny Sunday



Middagen igår blev inte av, istället mötte vi upp laget på Lucky Strike Bowling för en underbar avslappnad söndagskväll... trodde vi. De hade såklart hyrt hela VIP lounge (bilden ovan) med gratis unlimited bowling, egen bar och egen DJ. Vi var i himmelriket, bowling är ju så himla kul. Speciellt när man är många roliga personer och bara har kul. Jag hade riktigt roligt och har skrattat så mycket den här helgen. Det var länge sen jag mådde så här bra. Helger som dessa behöver man lite då och då för nu kan jag stå mig ett tag!!!
Kvällen fortsatte till GoldBar och det blev lite senare än jag kanske hade tänkt... men det är inget jag ojjar mig för nu, vi hade ju så kul!

Imorgon går vi med största sannolikhet till Madison Sqaure Garden och ser Washington mot New York Rangers. Det ska bli hur kul som helst att få komma till den arenan, att få se Rangers spela (även om jag såklart hejar på Washington) och att bara göra något nytt. Me like!

Ha en bra vecka nu allihop, det ska jag ha! Och här skickar jag lite glädje och positiv energi ut i universum till den som vill ha!
Tjing! 


Kommentarer
Postat av: el prof

Är själv mer för Rangers, en gammal historia, du vet det där om att gammal kärlek aldrig rostar...

På den tiden var det andra svenskar som var tongivande i laget, men spana in "vår" målis om ni ska dit på onsdag!!! E han grym eller é han grymmast!!?? Jag hoppas han nollar Washington på onsdag!? "Bäckis" och "Ove" får jobba hårt för vinst på onsdag, eller för att överhuvudtaget få in en puck!!?

2009-11-17 @ 09:19:58
URL: Rhttp://
Postat av: el prof

Glömde skriva, så ska man spela bowling!!!!!! Ta med mig nästa gång, PLEASE!!!!!!

Thomas i Göteborg fixade en signerad Frölunda-matchtröja till Jakob, kan du ordna med några autografer till din kusin, hade han nog blivit riktigt glad!?

Kram

Farbror´n

2009-11-17 @ 09:23:30
URL: Rhttp://
Postat av: Thomas

Göran! Autografer till sonen vaaaa.. a eller hur!!!!!



Visst e de hur coolt som helst för Josse och få kolla på några matcher och sedan gå ut på "by'n" efteråt med grabbarna och dessutom Spöa ALLA vältränade, tävlingsinriktade hockey killar i bowling, skit bra jobbat Josse :-))



Ja e inte alls avundsjuk...::!!!



Hoppas du får en trevlig kväll.



Puss puss

2009-11-17 @ 16:37:27
Postat av: Mormor

Det där var ingen dålig helg förstår att du haft kul speciellt det där med bowling.

Tänk om du blir den som tar upp blowlingtraditionen i släkten, det är en mycket social form att umgås i eller hur.

Vilka finna hallar de har, jag blev nostalgisk när jag såg bliden

Kramar mormor

2009-11-18 @ 22:15:03
Postat av: mumin

...hi El Diva..long time no write...but well when one is not in the mood...don't fight it...but your life seems to go full rulle, both witch school,work and partying...me thinks you have surpassed even the most go-go New Yorker at this time...but then again,you are only young once..so why not live life to the fullest when given a chance...so you go girl...

..anyway, just wanted to let you know there will be no big 'Smith Thanksgiving' this year, Norma is not up to it, so everybody is doing their own..I will spend mine with Nina and the kids and her friend Matt and his kids and a few others...and as I also now have a cat,a species which I know you dislike strongly, maybe you better celebrate in NY with your friends...which you probably had planned all along,like I said, I am not up on things lately...haven't been feeling to healthy or happy...

..but if you rather come up, no matter, you are most certainly welcome..and I do lock the kitten up at night in the bathroom, so at least your sleep would not be interrupted by a pouncing kritter in the middle of the night...just let me know, OK...

..

Love and Hugs!

Mumin.

2009-11-20 @ 18:09:36

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0