Snart December

Nu har vi jul städat, ni vet så där grundligt och noga som man bara gör ibland. Varenda liten vrå och hörn glänser som aldrig förr. Bytt lakan har jag gjort också vilket alltid är lika skönt. Sen har vi tjuvstartat juldekorationerna också; ljusstake, glitter, värmeljus och en snögubbe. Nu har jag verkligen fått julkänsla i kroppen och börjar inse att det bara är lite dryga 3 veckor tills jullovet börjar. Can't wait for the well needed break och att åka hem till familjen.

Har lagt till 2 items på min julklapps lista också. En systemkamera (men det visste ni kanske redan) och en akustisk gitarr. Det är mitt nyårslöfte att lära mig spela nästa år. Nej, jag siktar inte på att bli musiker-bra men jag vill bli bättre än jag är nu. En liten tanke bara. Tack Tomten!


 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag vet....du använde din Swifter....jag ser dig frmaför mig när du svänger runt med deen...

Den finns ju inte här i Sverige men den fanns i en affär nära mig i......Italien. Vi vandrade upp till en by som heter Ravello,smala, smala vägar och trappor tog oss dit upp och rätt som det var låg det en mataffär insprängd i berget vi skulle köpa vatten.

Men vips så hade jag köpt mig en swifter som fick plats i väskan och vi fortsatte vår vandring uppåt.

Kram K

2009-11-29 @ 19:18:17
Postat av: Josephine

Moster, du har så rätt så. Ja och min Swifter ska sakta erövra världen. Och kul att jag fick er hooked också!!

2009-11-29 @ 19:47:07
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: el prof

Swifter var det ja...

Å va f-n é en Swifter!!!??

Kramisar på er!

2009-11-29 @ 23:09:10
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0