NY Golf Center





Här är några bilder från vårat fönster på NY Golf Center i fredags. Vi var där för att övervaka att allt gick rätt till och att allt såg snyggt ut. Som PR person är det mitt ansvar att se till att vi syns och att vi syns på rätt sätt. Lyckades också deal fram lite andra spännande saker som jag förhoppningsvis kommer att kunna dela med mig av snart.

Annars har denna helg och måndag varit ganska vanliga. Kollat på sällskapsresan filmerna och druckigt mängder av te. Typ det lixom...
 


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag fixar det :) har ringt till jobbet och lagt undan!

2009-11-11 @ 10:28:31
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Min golfvän Peter kommer att få konkurrens om segern i "White leg contest" nästa säsong.

:-)

Peter

2009-11-11 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0