Konsert kväll

Imorgon är det Thanksgiving. Det betyder ledighet både torsdag och fredag. Alla vänner ska mötas hos en av oss och laga mat, dricka snaps vara tillsammans och visa tacksamhet. Mer om det imorgon. Ikväll beger jag mig ner till Lower East Side för en konsert med Marit Bergman på Pianos. Hon har tydligen bott i Brooklyn en längre tid men ska nu flytta tillbaka till Sverige och ska ha en "avslutnings konsert" som vi tänkte gå på. Ska bli lite mysigt att komma ner och ta en drink och lyssna på bra musik. Lite lagom lixom. Kommer dock inte att bli en sen kväll eftersom morgondagen kommer att bli fullspäckad.

Det vär väl det jag hade på hjärtat just nu.   

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej babe! Har du fått halsbandet??

2009-11-26 @ 21:35:31
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kul att ni alltid hittar på en massa olika saker. Hoppas gårdagen med kalkonmiddag blev lyckad hos grabbarna i Brooklyn.



Puss puss



Ps. Nu är det precis tre veckor tills du landra på svensk mark :-)

2009-11-27 @ 09:13:23

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0