Another weekend

Jaha, då var det helg igen. Aldrig någonsin har uttrycket 'var tar veckorna vägen?' passat så bra. Tiden flyger iväg och snart är det redan December (och jag får komma till Sverige). Hela min kropp skriker efter att vara ledig och vila upp mig, vilket även har tagit ut sig på min hals. Svullen, öm och röst-lös skulle man också kunna beskriva det. Nu är kroppen trött och jag är trött på skolan. Punkt. Tur då att livet leker och jag har underbara vänner som jag har kul med. Idag blir det lunch och strosande på billig flea market. Skolan för vänta tills imorgon. 

Kul också att Mumin är tillbaka. Henne saknar jag mycket. Hade tänkt att slå en pling i helgen, men det blir till att vänta tills rösten bestämmer sig för att återvända. Ser nu ut som om jag inte kommer upp till Boston på Thanksgiving, så då vill jag i alla fall prata med henne.

Nej, om jag skulle ta och koka lite mer te. Efter 4 koppar redan idag så vet jag inte hur mycket den 5:e kommer att hjälpa, men jag tar till allt jag kan. Någon som har något annat bra knep på lager?? 

Kommentarer
Postat av: el prof

Ser fram emot att få träffa dig, om en inte så mycket!? Jag vet inte hur länge du blir "hemma", men det brukar inte vara så länge och sedan har du fler än oss att träffa...

2009-11-22 @ 01:08:46
URL: Rhttp://
Postat av: jessiica

Lite kuckelimuck medicin gör nog susen

2009-11-22 @ 11:37:01
Postat av: Josephine

Jess, kuckelimuck medicin har jag ju så mycket av...

2009-11-22 @ 16:40:28
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jess, kuckelimuck medicin har jag ju så mycket av...

2009-11-22 @ 16:41:31
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0