Sunshiny days...

5-Day Forecast

 WednesdayThursdayFridaySaturdaySunday
 Mostly sunny and pleasantVery warm with plenty of sunshineMostly sunny and very warmPartly sunny with a t-storm possiblePartly sunny with a t-storm possible
Hi82°F/28°C84°F/29°C85°F/29°C78°F/26°C75°F/24°C
Lo60°F/16°C62°F/17°C62°F/17°C62°F/17°C58°F/14°C
 Mostly sunny and pleasantVery warm with plenty of sunshineMostly sunny and very warmPartly sunny with a t-storm possiblePartly sunny with a t-storm possible

Den här synen kan man ju leva med.Trist för mig att jag kan ligga och sola i parken torsdag, fredag, lördag och söndag. Vi är även lediga på måndag så jag kan tänka mig att det blir ett litet parkbesök då också :) Vågar jag hoppas att sommaren is here to stay? Inte mig emot i så fall.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vilket härligt väder, jag blir inte så lite avundsjuk. Jag vill har värme...så varmt att man söker sig till skuggan. Inte som nu att man måste vira in sig i en filt om man vill fika ute.

Nä... jag tror att lite klimatförändring är det som Sverige behöver så där en fem grader varmare överlag...fast de e klart hur blir det med skidåkningen då...tänkte inte på det.

Kram till dig från

Kerstin

2009-05-22 @ 13:56:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0