Så var det med det!

Nu är det stora provet avklarat och det känns väldigt skönt. Nu har jag äntligen helg och det firade jag med några timmar på gymmet. Alltid skönt att få svetta ut veckans stress. Ska snart iväg till skolan dock för ett möte med mina chefer och de andra tutors. Ska bli spännande att höra vad de har på hjärtat. Kvällen kommer annars att bli lugn. Ska nog bara laga mat och slappa. Har sovigt oroligt i natt så om jag känner mig själv rätt så kommer jag somna ganska tidigt.

Mumin, I'm not sure what questions you're referring to but I remember you wondering what happened to the Unique blog. Well, like every other company in this country, Today.com is feeling the recession and they stoped paying their bloggers. I don't have much time as it is so I'm not going to blog for them without getting paid. I just don't like that blog that much. It's as simple as that!

Nu ska jag klä på mig, stoppa i mig nåt och snart bege mig ut på stan. Hade lixom inte mycket mer att komma med. Är fortfarande på jakt efter min datorsladd till kameran så att jag kan ladda upp massa härliga party bilder. Tills dess...

Kommentarer
Postat av: Liza

Jag fixar, stl 36? (det är minsta) Kollar på jobbet tror att vi har kvar, ska jag köpa då?? Jag köper så löser vi det sen om du ångrar dig eller så ;)



Love

2009-05-14 @ 22:44:07
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: mumin

...makes sense...so how about Gossip Girl..any news from them??..

2009-05-15 @ 08:44:48
Postat av: maja

Vad är ditt bästa tips för att få håret att bli långt? Komentra på min blogg: Majaalins.blogg.se tack på för hand! :)

2009-05-15 @ 08:51:03
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Liza

Fixar, jasså, på min dator ser dem ut som normalt kanske blev dem lite smala :)

Japp Whyred it is ;)



Loovee

2009-05-15 @ 11:46:28
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: ..

Hur är "mag känslan"... hur tror du att provet gick????

2009-05-15 @ 11:56:16
Postat av: Jossan

Jo, men jag tror nog att provet gick ganska bra. Alltid så svårt att veta, men jag gjorde mitt bästa :)

No news from Gossip Girl. Will get back to you on that later!

Now, to the gym...

2009-05-15 @ 13:20:36
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: farbror´n

Hej vännen!

Jag är vertygad om att det gick bra, under förutsättning att du pluggat som du brukar (mig veterligen!?).

När kommer du hem och hur länge stannar du?

Kommer du "bara" tilbringa den lediga tiden i Stockholm med omnejd!?



Ha det bra allihopa och ha en skön helg!

Hos oss blir det lite trädgårdspyssel, golf så klart, även om jag var och spelade tävling i går!!?

Lotta och Lovisa ska gå en stadsrunda, dvs. shopping-runda och så är det lite annat smått och gott som står på helgens agenda.



Kramar till er ala!

2009-05-15 @ 14:27:02

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0