Raindropps keep falling on my head...




Det slutar inte regna!!! Det blir typ bara värre för var dag. Och som det öser ner också. Man kan ju bli deppig för mindre. Som tur är ska jag möta alla mina vänner för en stor födelsedagsmiddag ikväll. Johanna blir 25 och det ska firas med en riktigt brak måltid. Vi beger oss snart till Sea i East Village för en uppstyrd tillställning. Alltid kul att klä upp sig så jag passar på att bära min nya lila kjol samt höga, höga klackar. Trotsa regnet kan det även kallas.

Imorgon är jag som vanligt ledig och tänkte palla mig till gymmet samt barrikera mig på något mysigt café och plugga bort dagen. Kanske drar med mig A om hon har lust. Vi får se lite hur dagen artar sig. Inge stress, bara mys!

Kommentarer
Postat av: mumin

pah..inge stress,bara mys...säger damen...well let me tell you, unless we start getting some answers to our questions...you bet there'll be stress...and not for us...for you El Diva,Party girl extra ordinaire,Gossip Girl...even if she is in her latest Manolo Blahnik skyhigh shoes...so there...



...and yeah..it's raining up here too,and they keep telling us we need it...§#¤&£@..



Raincoats and boots...blah blah blah...

What a Hoot...

2009-05-08 @ 03:04:42
Postat av: emily

jaa fy jag hörde av Lina att de bara öste ner, fan va trist. Men klackar funkar allitd, right? ;)



Hihi jaa skynda skynda, hihi.



puss

2009-05-08 @ 15:40:01
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Emma Smith

Oj va tråkigt! Här är det sol! =)

2009-05-08 @ 15:47:06
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Där är en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort just nu.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-08 @ 15:50:28
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Rickard

Den där låten satte sig p minnet......



Dom kan ju konsten att skriva låtar dom där gubbarna....



Puss & Kramis

2009-05-08 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0