Pool cool

Idag har varit en bra dag, om än lite bakis, men fint väder och fina vänner. Vet inte om jag har berättat det för er men jag har, genom mitt gym, köpt ett medlemsskap till en rooftop pool här precis där jag bor. Så idag var det premiär, typiskt bara att jag skulle glömma kameran just idag. Men bilder kommer så klart snarast! Jag kan i alla fall berätta att det var helt underbart. En stor pool, solstolar och gassande sol, allt till en vy över hela stan (poolen ligger nämligen på våning 37). Ni kan ju tänka er hur fint det var.

Imorgon väntar skola och jobb, men jag känner mig redo och utvilad. Kommer säkert att bli en bra vecka. Och min nya rumskompis kommer till helgen så jag måste städa och fixa. Usch, jag är för bra på att stöka ner med kläder precis överallt när jag bor själv. Tur att det kommer någon som kan "hålla koll" på mig :)

Hoppas er helg har varit fin! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser fram emot att få komma upp på taket till poolen på 37:e våningen :-O men jag ska väl inte titta ner.....

Puss!

2009-05-26 @ 15:46:54
Postat av: mumin

...absolutely perfect..wow..

Good Night!

2009-05-27 @ 04:44:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0