Milk and honey...

Jaha, då bor man själv. Dock inte länge till, men jag ska njuta medan jag kan. Nu kan jag lixom göra allt jag inte kunde göra tidigare, som typ gå runt naken (för det gör jag gärna varje dag), laga illa luktande mat (Patrik gillar inte lukt av lax) samt vara hur högljud jag vill utan att behöva tänka på någon annan (min favvo är att skrika rakt ut).

Imorgon väntar skola, jobb, barnvakt för Max, träning och sen sova tidigt. Det ska bli fint väder så jag ser framemot en heldag i parken, nergrävd i en sandlåda :) Vi hade förövrigt matte lektion i Bryant Park idag. Jag lyckade övertala professorn att ha klass utomhus i det fina vädret och det gick igenom. Mer sånt tack!

Nu, ett avsnitt CSI NY och sen sova. Kanske en kopp te på det... ja, det blir det nog. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah det låter bra det, gå runt naken och skrik med en lax i handen så mycket du kan nu när du är själv ;)

Puss

2009-05-21 @ 10:41:40
Postat av: Liza

Haha :D klockrent.

2009-05-21 @ 11:20:26
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0