Instängd i en låda!






Var ute igår. VI höll oss nere på Lower East Side och började på Chloe 81 och fortsatte sen till The Box. Vet att jag har berättat om The Box förrut men det är så himla bra att jag vill prisa det lite till. Det är en one-of-a-kind burlesk teater med nattklubbs vibbar och scener man inte skåda någon annanstans. Burleskshowerna är en blandning mellan Moulan Rouge, Kabaret och galna sex shower (ja, sånt som jag helt enkelt inte kan skriva om). Det är i alla fall ett av mina absoluta favoritställen, det är kul med lite annorlunda saker ibland.

Dagen har spenderats i soffan med datorn på magen och en kopp te i handen. Mår som jag förtjänar idag även om jag är oförskämt pigg. Kan nog till och med tänkas bli en utgång ikväll också. Måste ju passa på nu när suget är på topp. Vi har så himla kul när vi går ut vilket lixom gör det svårare att säga nej. Vi får se dock, alla känner sig lite sega idag.

Hur ser er helg ut? Spenderas den i sängen eller är ni aktiva? Jag råkar veta att mamma och Petrus har haft premiär med grillning och middag ute på altanen. Kul för dem... När får jag göra det?

Kommentarer
Postat av: Liza

Åh dit måste du ta mig. The Box, känns som något jag skulle älska ;)



LOVE!

2009-05-03 @ 12:56:59
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej min lilla Jossse

LÅ o jag har varit på Väddö,det var som alltid så fint där ute, vitsippsmattor i varenda skogsbacka så fint.

Men i morgon lämnar vi allt det fina här hemma för en vecka på franska rivieran..det ska bli härligt. det är lite varmare där och ja du vet maten och å så.lita shopping, lite sol, och mycket god mat.

Kram på dig från mig.



2009-05-03 @ 20:02:27
Postat av: Farbror´n

Grill-premiär nu först!!??

Vi har nog grillat en tio-tolv gånger redan!!

Helgen har varit hektisk, med födelsedagsfirande, Valborg (med bras-koll), golfspel, Gosskörsmöte, mm. mm.

Gårdagen gick i städningens tecken och undertecknad var relativt sliten...

2009-05-04 @ 09:11:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0