Formkurva...

Min kropp är totalt färdig. Jag känner mig trött i varenda liten muskel i min lilla kropp... fast på ett bra sätt. Har tränat varje dag i en tid och nu börjar det verkligen kännas. Träningsvärk och stela delar är vad jag lider mest av...även fast jag lägger ner massa krut på att stretcha som en galning. Värst just nu är träningsvärken i ljumskarna. Ni vet, de där musklerna som man känner av på inner sidan av låren när man sitter skräddare. Jag kan inte ens lägga ena benet över de andra och sitta "fint" som man ska utan får gott ha båda fötterna nere i golvet (eller nästan nere vid golvet, det är ju inte alltid jag når ner). Idag på tåget kände jag mig lite manlig där jag satt lagom bredbent och vulgärt. Tur att jag inte hade kjol på mig. Funtar på att låta lördagen bli min vilodag från träning och låta kroppen återhämta sig lite. Fast nu när man har kommit igång så är det svårt att sluta... decisions, decision, decsions...

Har annars spenderat dagen med att sitta barnvakt åt lilla Max, gått vilse i parken, sett inspelning av GG samt shoppat lite nytt... bilder och mer utförlig sammanfattning av min fredag kommer imorgon. Nu ska den trötta kroppen få sova. Hjälp vad jag längtar efter sömn...

Zzz zzz zzz

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0