Another day, another story!


Shit vilken mega-bang bra helg jag har haft. A's vänner var fortfarande här och vi har festat till tusen. Lördagsnatt var galen och slutade med att jag ramlar hem vid 07.00... ja, vad ska man säga? man kan inte annat än älska den här stan (som blir ännu bättre med mina underbara vänner)! Söndagen spenderades i sängen. Japp, hela långa dagen låg jag och kollade på film och åt salta pinnar. Mådde lagom bra, så det var skönt att höra spöregnet utanför fönstret.

Regnet har tyvärr hållt i sig in i starten på veckan, men med paraply klarar jag mig riktigt bra. Känner mig på bra humör även om jag har starka känslor av saknad till mamma och pappa. Men skolan går bra, jag har ett bra liv med bra vänner så jag ska verkligen inte klaga. Vi går mot varmare tider och jag blir glad i själen av att vara mig just nu. Med det säger jag god natt och hoppar in i sängen!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Farbror´n

Det är skönt att du skriver och känner det så, för tänk så bra vi alla i vår familj egentligen har det!!

Vi har hela tiden någon/några som bryr sig om oss och vi självklart dem, vi har nog alla en hyfsad ekonomi, vilket betyder att vi åtminstone inte behöver bo på gatan!!? Vi har sköna föräldrar, även om din farsa var lite jobbig under sin vistelse hos oss... Nej skojade bara, han var underbar med nästintill allt, det ända skräpet var att han fattade tycke för Smillan och hon för hans fötter och nu när han inte är kvar är det mina fötter hon försöker busa med!! Ja ja, vad är en bal...

Han var kusligt huslig (för er som inte riktigt trodde det!!?), plockade fram och undan, hämtade barn, lagade mat, ja allt du kan tänka dig plus lite till!!

Nu måste jag kila vidare mot nya mål...

Kram och hej!

2009-05-05 @ 10:30:14
Postat av: Jossan

Jo men det kan jag nog tänka mig :) Han är nog som sagt huslig innerst inne och det kommer nog fram för de som förtjänar det :)

Förstod att han och ni hade det bra under förra veckan och att han hade en toppen födelsedag. Det tackar vi er för!

Nu väntar skolan och en heldag på jobbet!

Ciao!

2009-05-05 @ 14:03:08
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: emily

Är det inte?? Säkert?? :)



Åh vad glad jag blir att du verkar lycklig.



pussar

2009-05-05 @ 14:05:15
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0