Tisdag på tisdag!

Happy St Patrick's Day på er (om än lite sent med tanke på att klockan redan är onsdag hemma i Sverige). Har tyvärr inga smaskiga parad-bilder eftersom jag var tvungen att jobba. Kanske nästa år att det kommer lite pics. Eller så kan ni tänka er tiotusentals grönklädda, fulla människor samlas längs 5th avenue och titta på en mäktigt lång parad. Sen går man till Irländska barer och super fram till småtimmarna. Se dr, vi behöver inga bilder, vi har våra fantasier :)

Inget speciellt händer annars. Massa prov och grejs i skolan sa det tar upp största delen av min vakna tid. Säkert lite av mina drömmar också, men det är inget jag minns i vaket tillstånd! Snart  är det över, bara 1 vecka kvar nu. Shit va tiden går fort. Och jag kan glatt avslöja att jag kommer att resa iväg på Spring Break. När, var, hur avslöjar jag inte riktigt än, men feel free to guess!

Nu: middag, plugga, duscha, sova.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Farbror´n

Det behövs ingen Einstein för att räkna ut vart resan går och hon kan behöva lite hjälp med trädgården och att dricka upp vinet på kvällen. Maten får du nog också stå för, då hon kommer att vilja smaka allt gott som du visat upp på bloggen!?



Beträffande St Patricks day, min vision blir en stor jäkla gräsmatta som svallar och böljar upop och ned och fram och tillbaka!!?? Är man konstig om man har dessa syner framför sig!? Okay, ni behöver inte besvara det!!

Ses!

2009-03-18 @ 09:59:26
Postat av: El Diva!

Bra gissning med Boston, men inte riktigt rätt... än så länge....

Keep on guessing!

2009-03-18 @ 12:07:29
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: P

2009-03-18 @ 12:25:11
Postat av: Farbror´n

Jag antar att du inte ska besöka oss, även om du varit mer än välkommen!!

Om du inte ska hem till gamla Svedala, har jag ingen aning om vart och jag förutsätter att du berättar när tiden är mogen!?

2009-03-18 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0