Spring Break WooHoo!

ÄNTLIGEN HAR JAG MITT EFTERLÄNGTADE SPRING BREAK! Hade sista provet imorse och sen har firade jag med att köpa solskyddsfaktor och låna böcker. Dock inte på samma ställe :)
Känner mig nöjd med den här terminen. Det har gått som jag har velat och jag har lärt mig mycket känner jag. Over all alltså en mycket bra termin men jag skulle inte vilja göra om den, det har varit så tufft ibland. Kanske därför lovet känns lite extra bra nu också!

Kvällen kommer att gå i packningen tecken. Har inte ens börjat men jag har dock en pack-lista. Märker att jag får mer gjort och gör det bättre om jag får ha en lista att bocka av allt eftersom... Har dock redan stoppat ner passet och alla visum papper. Vore synd att fastna på flygplatsen och inte komma någonstans. S ska komma förbi och hänga med mig medan jag packar. Får se om hon packar ner sig själv för att få följa med!

Jag antar att det här är sista inlägger från New York på en vecka. Men tro inte att ni slipper mig bara för att jag byter land. Datorn får följa med och bloggen lika så! Vi ses i Mexico!

XoXo 


Kommentarer
Postat av: emily

Ååååh du är s¨jäkla duktig som klarat av så mkt plugg!! Och OM jag är avis på din mexico resa, jag hade gärna suttit i din resväska, men men jag får "nöja" mig med London ;)

pussas Och TAACK för hjälpen with the shoes!

2009-03-27 @ 08:11:14
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Farbror´n

Viva la Mexico!!

Men du har fortfarande inte berättat med VEM resan ska genomföras!!?

Om du av någon anledning inte vill berätta så är det helt okay och upp till dig, annars är i alla fall jag nyfiken på vem!!??

Grattis till gott skolarbete och jag antar att dina poäng/betyg kommer att vara tillfredsställande!?



Ha det skönt och lägg in goa och sköna bilder på El Mexico!!

2009-03-27 @ 11:25:11
Postat av: Farmor

Vill bara gratta till en skön semester.

Grattis även till bra betyg,som vi alla vet att du har förtjänat.

Så undrar jag bara ,varför det är så hemligt att det är Geoff som är så snäll o bjuder dig på denna underbara semester,som många avundas dig.

Hälsningar från ett mulet o kallt Lidingö.

2009-03-27 @ 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0