Holding on!

Hej tjolahopp!
Ni forstar sakert att jag har mycket att sta i nar jag bloggar mer sallan. Skolan ar #1 och just nu har jag upp-till-hakan-mycket-att-gora. Snart ar terminen slut sa jag forsoker kampa in i det sista, men jag ska forsoka att inte skjuta undan bloggen allt for mycket.

Nada speciellt har hant, mest bara skola just nu. Lite traning nar jag hinner (las orkar) och hanga lite med vanner nar jag hinner (las hinner). Inte mycket tid till annat. Vet i och for sig inte vad jag skulle ha for mig om jag hade jatte mycket mer tid till overs, men lite avslappning skulle inte sitta helt fel. Borjar i och for sig komma pa att jag nog ar en sadan person som vill och kraver att ha mycket och manga saker runt omkring mig. Det far garna handa saker lite hela tiden, annars blir jag nog for rastlos. Sa nu ska jag vanda mig tillbaka till mitt stora projekt och ta mig i kragen och faktiskt skriva klart det. Det ar verklligen pa tiden att jag slutar skjuta upp allt till sista minuten for da kanske jag faktiskt kan fa en avslappningsminut lite da och da. Kan man lara gamla hundar att sitta, eller ar jag tillrackligt ung?

XoXo 

   


Kommentarer
Postat av: Göran

Du är alldeles FÖR ung, mao. inte ens torr bakom öronen!!!

Vi är nog lite lika ändå, att bara göra ingenting är inte riktigt my cup of tea either!!

Plugga på så det bara visslar bananer och vindruvor om dig!!?

Tjing!

Farbror´n!

2009-03-10 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0