Höga berg och djupa hav!




Jaha
, då var halva helgen redan förbi. Har i och för sig hunnit med en del idag. Var uppe i bra tid och fick lite pluggning gjort. Sen ut på stan, tillbaka hem, lång prommis med P, handla åt min vän som var för bakis för att stå upp, iväg till henne, fika & snacka skit, hem, inviga mixern och nu dunsta ner i sängen!

Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vi fördrinkade hemma hos J och begav oss sedan till Essex. Väl på restauranten känner jag hur det börjar flimmra för ögonen och jag får en srängande huvudvärk inom loppet av 15 min. vad är detta om inte en fruktad migrän attack. Lagom tills det att maten landade på bordet var jag tvyungen att åka hem. Spenderade många timmar på toaletten innan jag tillslut däckade... för att imorse vakna upp pigg som en ärta! Himla läskigt när sånt händer men nu mår jag bra!

Det blev ett väldigt lyckat resultat med min nya super mixer. Måste nog lägga till Smoothie på listan över "rätter" jag faktiskt kan laga. Denna är med banan, jordgubbar och blåbär. Skvätt lite mölk på det hela och sen är det bara att tuta och köra!

Ikväll ska jag överraska lite. Iställer för film så ska jag krypa upp med min bok. Just nu är jag inne på en författare som heter Harlan Coben, och tillsammans med Michael Connelly är han min favvo crime-writer! Så nu blir det smoothie, bok och värmeljus. Mys på er!!!

XoXo

Kommentarer
Postat av: emily

hihi visst är dom grymma! Totaly sick :) I love.



Hoppas de är bra med dig vännen. Här är det helt okej!

puissa

2009-03-15 @ 09:49:48
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: favvo farbror´n

Det var ju inte roligt att behöva gå hem när det roliga precis skulle börja!!?

Smootie lät väldans gott, kanske skulle vi ge oss in i den branschen också!!? Måste prova!!

Det är väl för härligt att stilla glida in i en bok och sakteliga försvinna in i fantasins värld...



Nej, åter till verkligeheten och den säger mig att det är dags för tandborstning, läsning och nattning, dvs. om farsgubben inte somnar först!!?



Skype och framtänder på er!!

2009-03-15 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0