Hej


Det här festar jag på ikväll

Nu är jag där igen, jag prioriterar bort bloggen när jag har ett hektiskt liv. I slutet av veckan säger jag att jag är tillbaka men på måndag försvinner jag igen. Förlåt för det, men jag vet att ni förstår. Och visst kan jag inte förvänta mig att ni ska kommentera om jag inte bloggar. Fair deal!

I veckan har som sagt varit fullt upp med gud vet allt. Mest skola i och för sig. Nu är det helg och jag känner mig så där trött som man är när helgen precis har börjat. Eller kanske inte trött, mer avslappnad kanske. Har varit och tränat, är ny-duchad och mätt... jag mår bra. Ska bara vara hemma ikväll och kolla film. Imorgon blir det mer träning följt av svart-skin-jacka-jakt på stan. Nu har jag bestämmt mig för att äntligen köpa en.

Imorgon kväll blir det middag med tjejorna på Essex (LES) men mer om det imorgon.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Godmorgon..just nu skiner solen in i mitt kontorsrum,Detär första gången i år som solen når över taket på huset mittemot.Härligt....

Som sagt helg igen, på söndag åker vi en sväng till mormor o gratulerar, för hon fyller år.

Kram från

K

2009-03-13 @ 07:39:38
Postat av: Kerstin

Godmorgon....för första gången i år så orkar solen över hustaket mittemot och lyser in på mig o mitt skrivbord....härligt.

Skönt med helg igen...vi ska till mormor på söndag hon fyller år då.

Nu vill jag att snön ska smälta så jag får gå ut i trädgården och plocka lite...

Kram till dig från

K

2009-03-13 @ 08:25:50
Postat av: Kerstin

Oj då! två nästan lika inlägg, nåja bättre än inget alls.

K

2009-03-13 @ 08:28:01
Postat av: Göran

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med dig!?

Jag tror att folk är lite vårtrötta, för även om jag skrivit någorlunda kontinuerligt, är det få som kommenterar inläggen.

Jag måste säga att du inte har helt rätt i det du skriver, då det alltid finns tid till det man verkligen vill, dvs. en prioriteringsfråga!!

Jag förstår att du prioriterar skolan, jobb och träningen, samt nöjeslivet framför bloggandet och det är så det ska vara enligt min mening.

Ibland känner man sig inte inspirerad nog att skriva en massa jiddrich om ditten och datten och struntar i om och vad folk anser om det!?

Skriver vi något om fallande (läs avsaknaden) kommentarintresse, så dimper det straxt ned en brysk och tung kommentar om att vi gnäller och du vet vart den kommer ifrån (läs Mumin!!).

Den kär(r)ingen kommenterar när det passar henne, inte finns hon där när vi behöver henne (läs dvs. aldrig!)!!? Hon kommer in som en ntjuv om natten och bara robbar åt sig av det hon vill och lämnar oss stackars (hårt) bloggande individer sedan att självdö!!

Kanske, jag säger kanske kommer du nu få åtminstone en kommentar till inlägget ovan!?

Bye the way så har vi numera skype, dvs. en fungerande sådan, alla har inte skype som fungerar (läs Mumin!) och det hade varit roligt att få ditt nummer vid tillfälle! Din far lär väl vara utrustad med den, så jag får väl passa på att pingla honom inom en snar framtid!?

I morgon är det födelsedagskalas hos oss och födelsedagsbarnet kommer hem under eftermiddagen efter att ha vaknat på sin födelsedag i Rom!! Frågan är hur man ska matcha det och den maten som de antagligen fått i Rom!? Det blir först lite plockmat (förrätt) och sedan en lasgne som jag ska lägga ner mycket kärlek i. Som avslutning blir det förstås tårta (även den hemlagad!). Lite gott vin lär väl huset kunna erbjuda också förstås!

Ja, så ser det i stort sett ut, ja förutom lite av barnens aktiviteter som ska tillhandahållas och utföras...

Så det är bra om du tar det där med träning nu, sen lär det vara kört!!?? Dvs. beroende på hur måmga ungar du tänker dig att skaffa!!??

Ha en underbar helg och ta det lite lugnt i morgon då ni tjejer går ut!?

farbror´n

2009-03-13 @ 14:10:49
Postat av: mumin

...I bet you did not fix that yummy looking plate yourself, but bought it from some wonderful place ot other, of which NY seems so full of...do you sense a bit of envy here..

...oh and by the way, I have now had your tuna salad plate at least twice..totally delectable..

...and as for time El Professore, well excuse me,even we mere lazy pensonärer do have a life,filled with all kinds of things, mainly of course grand children etc....so there..

...but honestly, I too wonder where all the other usual old bloggare have dissapeared to, unless they just use the phone or what ever these days...which by the way is not at all as much fun, as one seldom gets into actual discussions, apart from the usual..how's the weather...how's the little wife...how's the kids...how's the dog...and how's the school going...end of topics...

...and I DO so enjoy our little heated discussions..so do not worry..I'll keep it up...almost daily, but with some pauses now and then...and now I have to rush over to you know who's blog...yeah..the one with the big mouth...



Bok Choi!

2009-03-13 @ 22:18:02
Postat av: Göran

What!!??? Does Mumin got her own blog now a days!!

Ohhhhh, she might have been thinking about me, but my mouth isn´t that big I´ve seen bigger.

Was just talking to her, well actually I did all the talking and she answered with writing because she hasn´t got a headset yet.

Well time for bed, but I´ll check the newwritten thing first.

2009-03-13 @ 23:31:09
Postat av: juliasbullar

ååh gott

2009-03-16 @ 13:38:28
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0