Feeling good!


Sara, Ida och Joy. Sara är en av mina absolut bästa vänner, Ida och Joy är här på semester...


Karaoke på Lower East Side




Kvällen startades med förfest i Williamsbrug och sedan bar det av till karaoke på LES och sen till Cain. Mycket trevlig kväll med fina vänner, många skratt och bra musik. Kvällen slutade med pizza hemma på soffan.

Dagen har spenderats i parken med S. På med solbrillor och med en yoghurtglass i handen begav vi oss ut i det underbara vädret. Och det bästa av allt, det ska fortsätta så här. Fast på fredag åker ja ju till Mexico så då kan det regna hej villt :) (like I care...)

Ikväll blig det Spotted Pig och The Box (en av få ställen i NY som kör på temat burlesk). Skulle gärna berätta lite om The Box (aka lådan) men jag vet inte om sådan saker passar sig på en blogg. Låt oss bara säga att det är grovt, grovt, grovt provocerande...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Farbror´n

Ja du El Diva, Mexico lät ju allt annat än fel och det hade jag aldrig kunnat gissa rätt på!!

Angående det grova på The Box kan man om möjligt bli lite nyfiken på, dels för att du väljer att gå dit!?

2009-03-22 @ 18:36:47
Postat av: favvo farbror´n

Du tjejen!

Klarade du helgen eller!!??

Har inte hört ett ord från dig sedan detta inlägg!?

Om det endast är att du har mycket att göra, förbise denna kommentar!!?

FF

2009-03-24 @ 17:06:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0