Fallande planer...


Mina stackars joggingskor får snällt vänta till senare....

I skirvande stund är klockan 07.30. Varför är jag uppe så tidigt på en fredag när jag ändå är ledig kanske ni frågar er. Jag ska till skolan och gå på ett seminarium för oss internationella studenter som handlar om visum och hur man kan stanna i landet efter avslutad utbildning. Intressant och verkligen relevant så jag ska snart palla mig dit. Ska inte vara där förrän vid 10 snåret så jag tänkte ge mig ut på en joggingtur innan. Min favvo är att träna på morgonen, innan frukost, men det är så sällan jag får chansen eftersom jag i veckorna börjar tidigt. Men idag tänkte jag i alla fall passa på. Vad ser jag då när jag vaknar och tittar ut? Snö!!! Men hallå, vad händer nu? Det som är vår och ska bli jätte fint väder idag!! Jag förstår ingenting. Jaja, jag får helt enkelt lägga mina joggingplaner på hyllan (till senare i eftermiddag dvs).

Nu tänkte jag istället äta en mysig frukost, städa undan lite saker och sen knalla upp till skolan. Ska senare bege mig till Brooklyn och träffa Geoff. Kommer förhoppningsvis med glada besked efter det besöket. I eftermiddag blir det träning och fika.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0