En dag vid poolen!

Här får ni se vad jag ser när jag ligger vid poolen:













Kommentarer
Postat av: favvo farbror´n

Ser skönt ut, men jag hade ändå hellre följt med T från Göteborg till Sevilla för en veckas golf med H-35 landslaget, likaså det all inclusive och då menar jag allt t.o.m golfen!!

Tjingeling!

2009-03-30 @ 07:46:04
Postat av: favvo farbror´n

Hade jag blivit "tvungen" att vara där ni är hade snorklingen legat högst i kurs, det lät riktigt intressant och om du får möjlighet så följ med Uncle J på en snorkeltur!!

2009-03-30 @ 07:48:27
Postat av: Pappsen

Hej älskling!

Du den där utsikten går ju inte av för hackor, det är inte utan att man blir lite avvis.. Men som jag sagt tidigare, det är du värd efter Allt slit i skolan o med Fina betyg som resultat.



Håller med FF om att prova på snorkling en dag el ialla fall en ½dag :-)



Har han sett några sjyssta fiskar???



Det där med All-inclusive låter inte allt för trist, men en annan får vackert vänta en Hel vecka innan det kan provas, å va så säker på att det kommer provas både Frozen Strawberry Daguiri o Majito's m.m:-))



Josse kommer du ihåg hur RÖD min tunga blev efter en av dom Frozen Strawb's nere i KeyWest förra året...!!



FF! Tror nog att vi "Turkey gubbarna" får det minst lika bra som H35 grabbarna, även vi har All incl :-)



Josse!

Hälsa så gott till Uncle Jeff :-)





2009-03-30 @ 10:59:17
Postat av: mumin

...nothing wrong with that scenery ...well if one really want's to be small minded...how about two smiling faces instead of ten 'still' very pale toes...

..so SMILE..you are on blog camera Jeff...



oh and does the whole world suddenly 'go all inclusive' or what ...wow..not bad..but as for me...I'd rather be where you guys are, for sure..

Mega hug!

2009-03-30 @ 16:45:29
Postat av: Jessica

Inte dåligt syrran :D

längtar efter dig!

2009-03-31 @ 23:32:40
Postat av: favvo farbror´n

Du El Diva, somnade du vid poolen eller har du fastnat i baren!!?

Innan du hade inte riktigt tid, p.g.a skolarbete och nu...

Jag är endast en törstandes stackars läsare som bara väntar att få höra om allt ni tar er för!!?



Kram!

2009-04-01 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0