East Village!

Idag har det regnat. Usch vad jag inte gillar regn. Det var blött och kallt och ruggigt. Fy! Usch! Blä! Slutade tidigt och drog tillsammans med S ner till East Village för att second hand shoppa. Vi hittade många bra små butiker men båda kom hem tomhänta. Bättre lycka nästa gång! Men en mysig dag har det allt varit. Vi stannade förbi Veselka för en snabb kaffe mellan varven och dit kommer vi nog gå igen. Schysst  diner-liknande ställe med riktigt härliga kolhydratsdrypande mat. Smask! Har även varit med i GG.

Ikväll blir det utgång med tjejorna. Drar först på fördrink på LES sen Rendezvous i Meatpacking District. Får se lite sen var vi hamnar. Natten är lång och vi är unga :)
Nu ska jag bara dega i soffan med "Super Size Me", vindruvor och ett glas mjölk. Måste ju värma upp inför kvällen!

XoXo

Kommentarer
Postat av: favvo farbror´n

Tänk bara på hur det gick förra gången!!

Nej, skojade bara!

GG!!!??? Vad är det Godis Gourméer eller GurkGojs!?

Sen var det det där med vart och vem du ska besöka under lovet!!??

Antingen har du glömt bort att berätta eller så är du taskig!?

Ha en skön och fartfylld helg!

2009-03-20 @ 14:08:55
Postat av: favvo farbror´n

Du El Diva, det går inte att kommentera det nya inlägget, men jag kan säga att det är inte farligt att jogga när det har snöat lite!!

Fast vänta du till eftermiddagen...



2009-03-20 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0