Cozumel Day 1!

Nu är vi har och har landat, jag och uncle Jeff. Har inte alls hållt det hemligt, jag har bara glömmt att nämna det. Jag är honom evigt tacksam då det är han som står för hela kalaset, och då menar jag hela kalaset! Väl på hotellet checkade vi in och begav oss till rummet. Ett ocean-view rum som är hur fint som helst. Inga klagomål här inte. Hela stället är till våran belåtenhet och jag känner mig så glad! Ner till en av restauranterna för en lätt lunch och sen ner på stranden för att njuta av eftermiddagssolen på en harem bädd. Med en Piña Colada i min hand hade jag det ganska så bra!

Nu har vi duschat och sitter på balkongen och njuter av solnedgången. Snart blir det middag och drinkar. Är det all- inclusive så är det! Imorgon blir det såklart en dag i solen. Jag tänker jobba på min bränna och Jeff ska snorkla. vad som händer mer återstår att se. Jag känner mig inte så orolig... vi är ju på semester!

Här får ni några bilder från dag 1: Titta och njut (eller avundas, det funkar också...)




















Kommentarer
Postat av: mumin

...definitely avund...well only a little bit...but am really happy for you...and give Jeff a big hug from me...and make sure he puts LOTS of suncream on his back, as snorkeling tends to burn ones back and shoulders...

hm...pina coladas here I come......yum..

2009-03-28 @ 02:53:37
Postat av: favvo farbror´n

Jag vill bara klargöra att jag inte sagt något om hemlighetsmakeri eller så, jag har bara varit nyfiken på om och så fall vem du skulle åka tillsammans med!

Uncle Jeff verkar vara en riktigt hyvens lirare!!? Spelar han golf och om i sådant fall, kan jag tänka mig en golfresa!?

Man é ju lite avis på de båda T:na (Thomas och Thomas!) men som en otroligt underbetald lärare (läs fattig!) har man inte råd att svänga sina lurviga på en golfstrapats, nåja Makrillen (Göteborgs T) är ju på Landslagsläger så han betalar ju inget för sin resa!!!

Själv funderar man och lusläser om alla nya drivers som kommit ut på marknaden och det är precis enbart det man får lov att göra, dvs. läsa och dregla lite över dom!!

Fast jag är ju rik på annat sätt och det betyder allt i världen, pengar är bara till förtret och inget att ha...

Ni ser ut att ha hittat ett duktigt mysigt hotell!!

All inclusive sa du...

Ha det bäst!!

2009-03-28 @ 10:50:19
Postat av: Jessica

Åååååh vad härligt!!! njut nu josse! och köp en såndär mexarhatt :) pussinuss

2009-03-28 @ 18:34:43
Postat av: Rickard

Hej, bruden. Ja se till å ha det bäst, speciellt brevid poolen som finns på fotot.

Det är ju inte varje dag man får chansen att åka på en sådan resa. Ta en drink för mig.....



Brudarna hälsar så gott.

2009-03-29 @ 10:47:44
Postat av: Kerstin

Så härligt för dig...vi är gröna av avund....men gläds så klart med dig. Så härligt att börja våren och sommaren med en fin solbränna,Man känner sig så fin när man är lite brun.

Kram från Kerstin

2009-03-29 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0