Bakom mina solgalsogon!



Sista veckan innan spring break. Har som vanligt massor att gora (t.o.m lite mer an vanligt) och nu borjar jag kanna mig riktigt sliten. Det som tar mig framat just nu ar langtan till Mexico. Jag ar sa tacksam over att den har resan kommer sa lagligt. Sista final exams nu, flera om dagen men det gar bra. Jag presterar som jag vill och tycker val anda att jag far utdelning for mitt slit. Alla prov ar inte over an sa jag kanske inte ska vara for snabb med att saga sa men so far so good!

Ja farbror, jag tog mig igenom helgen utan problem. Gick aldrig ut i lordags. Efter noga overlaggande av min ekonomi kande jag inte att det fanns plats for en blot kvall till. Vill ju spara mina slantar till semestern: spa-treatments, souvenirer, och bada med delfiner ar bara nagra saker jag penga-prioriterar just nu. Fast inkop av solskyddsfaktor ar nog ett maste pa shopping listan innan vi far.
Nu maste jag tyvarr vanda mig tillbaka till mina studier och de resterande proven, men jag aterkommer snart :)

XoXo 

  

Kommentarer
Postat av: favvo farbror´n

Skönt att det går bra för dig och jag är övertygad om att det så även kommer fortsätta resten av proven!!

Vem åker du med till Mexico förresten?



Ja jag é nyfiken och frågar man inte, får man heller inga svar!

Ciao!

2009-03-24 @ 19:24:14
Postat av: Thomas

Älskling förstår att du har hur mycket som helst på agendan precis innan spring break, unnar verkligen dig vilan och resan till Mexico efter allt slit och alla bra resultat:-)



Så låt bloggandet komma i 2:a hand, vi väntar tålmodigt på dina blogginlägg.



Förnuftigt att du spar dina pengar till Mexico resan, där finns det säkert mycket du kan spendera dom på.



Bra att du köper Solskyddsfaktor innan, för du kommer väl ihåg hur stark solen var i florida förra året....



Hörs på Skype senare i veckan :-)



Puss

Pappa



2009-03-24 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0