regnregnregn



Inga lektioner idag vilket betyder helg. Och dan före (sommar) dan. Kommer bli en toppen helg.
Gymmet imorse, snart till skolan för ett möte, senare hjälpa A med lite saker. Ska också plocka ut en midsommar outfit till imorgon. Känns lite underbligt att inte fira midsommar på landet som vill alltid gör, men vi kommer ha sten kul.

Helgen blir nog sen ganska lugn, förhoppningsvis med lite solning och shopping. Måste ju inhandla allt som alla vill att jag ska ta med mig hem. Fast det gör jag så gärna. På söndag ska jag och min roomie till finalen av US Open Golf. Finaldagen går tydligen av stapeln här i NY så det ska bli kul. Pappa, jag kommer att ta extra många bilder för din skull :)
MIn roomie jobbar på J.Lindeberg som gör en del golfkläder så det är därför vi ska dit. Tror att de sponsrar vissa spelare... men det vet jag inte säkert. Är lixom inte så insatt, haha.

Sen vill jag bara ge ett shout out till välrdens absolut bästa Liza. Underbara, fina, älskade kusin. Vill bara uttrycka min kärlek till dig och att jag är så glad och tacksam att jag har dig. Vi har vuxit upp tillsammans som systrar och vi delar våra liv med varandra. Vi är som en person, vi tänker precis lika och vet vad den andra tänker. Du är fantastisk! Det ska bli så kul att mamma, Liza och moster kommer till NY i september. Vi ska ha en underbar vecka!

Med det tackar jag för mig och beger mig ut i regnet!


Kommentarer
Postat av: Liza

I love you! Vill att du ska komma nu!

2009-06-19 @ 03:25:13
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Önskar dig en trevlig midsommar i NY! Vi skippade segling då vädret inte verkar bli det bästa. Ska nu in till stan och kolla in alla ocean racebåtar och äta lite. Sticker ut i skärgården så fort solen kommer för att stanna!

Stor kram till dig!

Anna

2009-06-19 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0