The A game!



Fan va skönt det är när man når ett mål man har satt upp. Mitt var i och för sig mega litet, kanske till och med inte ens ett mål, men jag uppnådde något jag har kämpat för och det känns bra. Ett plutt mål på gymmet, på löpbandet, men vilken känsla. Bra start på helgen! 

Annars händer inget speciellt här. Tråkigt regn väder nästan varje dag vilket paralyserar mitt humör. Det finns ju inget att göra när det regnar. Jag vet, det här är New York och jag har världen för mina fötter, men ibland känns det som om den här staden har noll att erbjuda vid regn! Dags för lite sol och pool.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Om du bara visste hur det regnar här, det var länge sen det kom så här mycket regn.Man blir lätt orolig, dagarna går och tänk om sommaren inte hinner komma i år..

Läste ett citat i DN "Sommaren är den bästa dagen på hela året".

Kram från Kerstin

2009-06-14 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0