Sjung om Studentens lyckliga dar...




Idag säger jag det störsa grattis till lilla syster som har tagit studenten! I coldn't be more proud! Och som vi ska fira när hon kommer hit i sommar. Jag minns när jag tog studenten, det var absolut en av de bästa dagarna... utan eftertänkning. Fest idag och "vanliga världen" imorgon. Lite upp som en ballong och ner som en pannkaka... eller inte. Det blir lite vád man gör det till och hon kommer ju hit så en värre start på livet kan man nog ha :)

Jippi också för att Sverige besegrade Malta. Det var allt för väl!

Nu, gymmet. Sen handla mat!

Kommentarer
Postat av: mumin

..there's a remedy for 'dyngsura fötter'...it's called RUBBERS...and no... get your head out of the gutter my friend...

2009-06-11 @ 05:26:30
Postat av: Farbror´n

Härligt!!!

Gratta henne från mig!!

2009-06-11 @ 12:43:20
Postat av: Jessica

Tack så mycket min käraste syster :D vi se snart, väldigt snart!! puss

2009-06-11 @ 21:06:08
Postat av: Pappsen

Instämmer med föregående.... Grattis grattis Jessica:-)



Appropå upp som en ballong och ner som...

Det är ju inte så långtid kvar tills det blir verklighet med Ballongfärd för oss :-)



Puss & Kram



2009-06-12 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0