LES

Helkväll på LES (lower east side). Avslutning-på-den-här-terminen-middag med många goda vänner på Essex, många goda drinkar och god mat, sedan vidare för privat fest på Chloe, billigt vin på Motor City Bar och sen biljard på Max Fish. Idag blir det till att fixa. Måste tvätta, packa, städa, köpa grejer till folk, klippa mig och organisera. Det är inte lätt att ha semester... inte en lugn stund får man :)

Nu blir det frukost framför New Yorks version av nyhetsmorgon, sen hem till A för att hjälpa henne att packa. Nog för att jag inte är så bra på att packa men hon är snäppet värre, så vi tänkte om vi slår våra kloka huvuden ihop så kanske resultatet inte blir allt för kasst. Sedan blir det bara till att sätta igång men allt som ska göras.... om någon ändå kunde göra det åt mig...  

Kommentarer
Postat av: farbror´n

Packa är en konst och jag lovar att man blir ganska bra på det när man har tre barn och ska packa för ett par veckor på t.ex Öland!!

Dels ska allt rymmas i bilen (prio ett!!!), men sen måste man ju vara beredd på att vädrets makter inte alltid är på ens sida och således måste det finns varmare och kläder som tål väta!!! Man packar till ett helt kompani känns det som ibland och sen att packa in i bilen!!!! Nej, jag orkar inte gå in på det just nu, då vi precis varit på Öland och hade en extra person (lilla Mable) med oss i bilen!!! Hon inte bara tog upp en stol i bilen, hennes resväska var faktiskt nästan (HELT ÄRLIGT!!!) lika stor som vi i familjen Woll hade gemensamt!!! Dessutom hade vi köpt en finfin ros som skulle få plats!!! Say no more!!

Kram o´hej!!

2009-06-25 @ 08:24:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0