Fredag...

...betyder ledig dag och helg. Trist bara att det ska ösregna. Vad ska jag nu hitta på lixom? Blir nog en sväng till gymmet om en stund och sen ska jag nog bara slappa hemma. I vanliga fall skulle nog vädret dra ner mitt humör men jag känner mig ganska pigg och glad. Det är förövringt bara 3 veckor tills jag kommer till Sverige. Kan vara det som ligger i kroppen och piggar upp.

Var på bio igår kväll. Änglar och Demoner framför den största popcorn hinken jag någonsin sett. Massa smör och salt gjorde min kväll. Och filmen var ganska bra den också. Inte lika bra som Da Vinci koden i mina ögon men en bra action film. Vet inte än vad som händer ikväll men jag ser fram emot imorgon. Sola vid poolen på förmiddagen och sen bege mig upp Times Square för att kolla på Sverige-Danmark matchen med resten av alla svenskar i New York. Sen förmodligen fest på kvällen! Kul kul!


Kommentarer
Postat av: emily

Idag hade dom ingen rea, var bara igår :( knepigt, hm.. Men jag har ju båda nu så du får låna!!!



Åh snart kommer du ju, attans så roligt!

puss

2009-06-05 @ 16:27:09
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Liza

tjingeling pling pling!

Hur mår du sötnosen?

Saknar dig!



PUSSSSS

2009-06-07 @ 10:45:53
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0