Anhalt Sverige!



Idag är det inte Josephine som skriver utan zombie-jossan. Jag är så trött idag vilket gör att packandet tar tre gånger så lång tid. Jag har en fix idé att jag ska sova så lite som möjligt natten innan jag ska flyga så att det går lättare att somna på planet. Anledning till detta är att det är en sån lång flight som jag bara vill sova bort. Jag är i och för sig ovanligt bra på att sova på flygplan men det vore ju skönt om man somnade för att man var trött, inte för att man tvingade sig själv att sova genom att knipa ihop ögonen.

Anyway, snart bär det alltså av. Om lite drygt 4 timmar är jag på väg. Först ska jag bara packa klart, städa, duscha och äta. So much to do, so little time! Och just det, jag var och klippte mig igår så er som jag träffar i Stockholm får se resultatet! 

Nu måste jag get back to business om jag någonsin ska bli klar (Josephine som säger åt zombie-jossan att lägga på ett kol.) Vi ses i Sverige!

Kommentarer
Postat av: farbror´n

Tjena ZJ!

Håller med dig om att flyga och försöka sova, lögn i helskotta för mig för det allra mesta!!

Visst har man någon gång nickat till, men inte mer än så, fast å andra sidan har jag inte varit över "drickat" til US eller "down under" heller!!

Det hade ju varit underbart kul att få träffa dig, men andra planer står för vår dörr framöver.

Vi får köra en USA-tour om några år och förhoppningsvis bor du då kvar och har lust och möjlighet att låta oss husera hos dig några dagar innan vi drar vidare västerut till Montana (Boseman) till goda vänner, dvs. om dom bor kvar!? Å och J pratar om en ev. flytt till Sverige!?

Efter Montana ska vi "våldgästa" Mumin i några veckor eller så...

Kram på dig ha ha en säker flight!

2009-06-26 @ 07:42:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0