Live For Today...Plan For Tomorrow...Party Tonight..!!!




























Kommentarer
Postat av: farbror´n

Tjenare!

Härliga partybilder och ni ser ju t.o.m ut att ha roligt...

Vilka är alla människor på bilderna!?

Snart kommer farmor över, ska du visita tanterna nått!!?

Kram!

2009-07-27 @ 10:56:36
Postat av: Mamma

härliga bilder från brunchen i lördags förstår jag. Håller med Göran ser ut som ni har roligt med en massa trevlig vännor.

Hur ser planerna ut för födelsedagen?

Själv fortsätter vi njuta av Italien.

Kram från oss!

2009-07-27 @ 19:48:58
Postat av: Pappa

Stort grattis på födelsedagen älskling, hoppas du får en super trevlig dag.



Skäm bort dig o se till att njuta riktigt ordentligt, det är du värd :-)



Hälsa så gott till Jessica



Puss

2009-07-29 @ 09:12:43
Postat av: Anna

Hipp hurra på din födelsedag! Ha en kul dag!

Kram Anna

2009-07-29 @ 09:39:03
Postat av: Anonym

Hipp hipp hurra säger vi med från Positano på Amalfikusten. Hoppas skrivningen gick bra som du skulle ha i morse och att ni får en trevlig middag.



Här har vi ca 35 grader, kanon väder och vattnet är helt underbart :-) vilken tur att ni också har det så då det enligt uppgifter från Sverige inte är det där :-(

Vi sitter på våran terrass och njuter av ett gott röd vin.



Kram från oss till er!

2009-07-29 @ 20:31:30
Postat av: farbror´n

Grattis på födelsedagen!!!!

Vi hade några riktigt sköna dagar på Östangård och Österlen!!!

Nu é vi hemma några dagar innan vi drar till Öland och VM i golf!!! I år vill jag gärna vinna, det efter två år med andraplatsen, vem kommer ihåg en silvermedaljör...

Mängder med kramar!!!

2009-07-29 @ 21:37:52
Postat av: Kerstin

Grattis på föedelsdagen önskar mormor,genom mig. Jag var och hälsade på henne i dag, det går åt rätt håll...tror jag, men det är en bit kvar innan hon kan "springa# runt på Väddö

Kram K

2009-07-29 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0