Jag tänker tillbaka...













































Kommentarer
Postat av: El Prof.

Cooooolt!!!!

Hade gärna varit mé på den färden!!

2009-07-16 @ 09:05:12
Postat av: Kerstin

Så härligt det såg ut...men jag vet inte om jag hade vågat..vi är på Väddö, solen skiner och det är varmt. Mia målar en dörr, Peter sågar ved och LÅ fixar med utedasset...och jag går runt och luktar på blommorna och tar mig ett smultron då och då. Kram til dig från oss.

2009-07-16 @ 11:03:27
Postat av: Mamma

Hej min kära dotter och tack för en härlig vecka tillsammans. Du vissade mig verkligen några små smultron ställen.....trädgården högst upp i Central Park, kanon fin. Hela resan till Boston, kul att se Harvard och naturligtvis Marbelhead (tror det stavas så). Tack Solveig för att vi fick komma till dig och se vilken underbar litet samhälle du bor i. Skicka gärna en hälsning till din snälla granne som lätt oss bo i hennes sovrum.

Ps Mitt uppdrag är utfört.

Nu är det bara 10 veckor tills jag kommer igen med Kerstin och Liza.

Kram från oss på Väddö.

2009-07-16 @ 11:28:26
Postat av: Josephine

Farbror: Åhh jag önskar också att flera kunde vara med på den underbara upplevelsen. Ni får se till att boka in en sån nästa gång ni kommer till Stockholm. Helt klart värt det!



Väddö people: Det låter som om ni har det jätte mysigt. Önskar att jag kunde vara där och skutta omkring bland buskar och bär. Istället skuttar jag bland bilar och avgaser :) Måla, såga, fixa, lukta på och fortsätt att njuta av lugnet på landet. Saknar er alla med 2 av er ser jag ganska snart!

Puss på er!

2009-07-16 @ 15:01:42
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0