Födelsedagen...

...var underbar! Vaknade upp med underbara syster som kramade grattis. Sen bar det av till skolan för vanliga lektioner, lektioner med prov samt lite jobb. En av klasserna sjöng faktiskt för mig. Det var fint :) Sen blev jag bjuden på lunch av en snyggo-lärare. Tillbaka på jobbet blev jag tillfrågad att komma på ett extra insatt möte i rummet bredvid vårat, och där inne hade alla samlats med en stor chokladtårta och mer sång. Dom är allt fina mina kollegor och chefer!

Jag och Jess var ute på middag och åkte sen ner och mötte upp några vänner för drinkar på Spotted Pig. Trot eller ej så var även där surprise tårta och sång. Det var nästan finast på hela dagen, jag blev jätte glad.

Ikväll fortsätter festligheterna med den "riktiga" middagen för alla vänner följt av utgång och party! Vi drar ner till Tré på Lower East Side och sen får vi se vart det bär. Vi blir cirkus 12 pers så jag är inte så orolig. I vårat underbara gäng spelar det lixom ingen roll var man hamnar, man har så kul i alla fall :) Så med nyinköpt klänning från Zara och skyhöga klackar ska vi snart ut och göra NY osäkert med födelsedagsfirande!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

...as it still is July 30th, for another 16 min....we are not too late in saying..HAPPY BIRTHDAY..and it seems it's been quite a productive one, cake wise...lots of calories, but who is counting, and anyway there's always the gym..right...and the pool for laps...

so hope you have a wonderful ending to you big day..and it sure sounds festive and fun...

...and now the 'gamla tanterna' shall seek out their beds...

..oh yeah, we'll definitively have to have a discussion with you in person about that when next we meet up...

God natt Party Girl!

2009-07-31 @ 05:49:05
Postat av: Peter

Låter som om du blev ordentligt firad på din dag.

Det är du verkligen värd! Du är fantastisk med allt ditt studerande oc undervisande. Fint att du får uppskattning från skolan.

Vi firade din födelsedag på vårt håll med Prosecco och en härlig egenhändigt komponerad buffé på en terass ovanför Positano.

Nu är vi i Terracina söder om Rom efter en halv dag på stranden och en halv dag i bil på väg norrut.

Två dagar kvar i detta underbara men halvt kaotiska land.

Kram från Peter

2009-07-31 @ 22:56:19
Postat av: Mamma

Hej hopp, ja det låter som du vart ordentligt firad...härligt för dig att det blev en massa tårta. Precis som det ska vara på en födelsedag.

Puss puss!

2009-07-31 @ 23:03:28
Postat av: el Professore

Låter som en kanon-födelsedag!!

Tänk om man hade varit lite yngre och självklart varit i Nevan, då djä...

Ha det bäst!!

Kramar!

2009-07-31 @ 23:09:07
Postat av: mumin

...still beautiful summer up here, and I'll just wanted you to know we are heading up to Canada, either on the 14th or the 21st of August...just so your plans don't collide with ours, as we are gone for 3 days when we do go...

Farmor bajade en fin kaka i dag, för att medtaga till kvällens grill part at Ninas,smells sooo good in here...

and now I am going in for a 15 min tupplur...

trudelutt från 'tanterna'...

2009-08-01 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0