Ensam igen...

...fast inte riktigt, jag har ju alla mina vanner och arbetskamrater. Men det ar inte samma sak som mamma. Hon har akt hem nu och gissa om det var sorgligt och ledsamt igar. Uash och fy! Sanna kanslor onskar jag inte for nagon, men vi har haft en underbar vecka tillsammans och sa kommer hon ju ganska snart igen. Jatte tufft att hon aker hem men jag har ju valt att bo har sa jag far ju "skylla mig sjalv". Var sa ledsen igar att jag somnade tidigt och glomde stalla klockan. Jag forsov mig nastan. Fran sangen till skolan pa 25 min. Rekord!

Tillbaka i skolan och tillbaka till jobbet alltsa. Kanske inte varldens mest underhallande jobb men det ar alltid ett jobb. Kanner mig ganska lag nar det galler allman motivation. Det galset ar lite halv tomt just nu. Men snart kommer syster och forhoppningsvis fyller pa det lite. Skulle dock inte tacka nej till lite lange ledighet. Borjar ta pa krafterna att plugga sa hart sa lange nastan konstant. Men jag hoppas pa bra utdelning i framtiden :)

Nu kallar jobbet och administrativt pappersarbete. Kul va? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0