De här bjuder vi på...



   



 




Kommentarer
Postat av: El Prof.

Tack för att ni bjuder på er själva!!!

Ni ser ut att ha det gött ni mé!!?

2009-07-20 @ 11:21:51
Postat av: Peter

Hej Godingar,

Ni ser verkligen ut att njuta - härligt!

Underbart att få komma till NY så här och få rumla runt med en som kan sta´n!

Vi har precis kommit hem från landet, skönt att koppla av med att göra ingenting, hugga ved, läsa, gå promenad i skogen, paddla och slippa att bada. Bara 15 grader i havet, visserligen plus men ändå. Det där med pool låter som ett betydligt skönare alternativ.

Kom alltså hem idag, Mia åkte direkt till salongen och jag slöar i trädgården och på golfbanan, olika falla ödets lotter.

Rödmyran kokade på hemvägen och fick stanna för vattenpaus på en pizzeria. Mia och jag sprang varannan gång in och hämtade vatten tills bagaren kroknade och sa att nu fick vi ta från kranen på baksidan istället. Får se det lilla livet har svalna och lugnat ner sig när hon kommer hem framåt kvällen.

Var rädda om er och fortsätt njut!

Kram Peter/Farso

2009-07-20 @ 18:50:02
Postat av: Mamma

Verandan i lite skymning med ett glas rose vin + ljus som är tända.....så ser vår tillvara ut för tillfället. Ser ut som ni har det härligt ihop. I morgon åker vi med Anna och Lasse ut och seglar. Dom hämtar oss i Vaxholm och sedan ser vi vart vindarnar tar oss, dock ska vi tillbaka till stan redan på onsdag.

Kram från Mamma Mia!

2009-07-20 @ 22:33:15
Postat av: Kerstin

Här är det så mycket sommar det kan bli, stora blåklockor, prästkragar, smultron och blåbär...men helt plötsligt fick vi en släng av hösten...för vi hittade ganska mycket gula kantareller (inte sommar kantareller). Ska bli gott med en kantarell smörgås.

Kram från Väddö

2009-07-21 @ 14:37:33
Postat av: Liza

Blogga bättre vill veta vad ni har för er :D

Jag sitter på landet nu och skriver. Ska gå och hämta mig ett glas bubbel till och sen får vi se om det är något på tv ikväll. Ska nog plocka mig lite blåbär och smultron till frulle sen också.

Igår kväll somnade jag i samma säng som du (Jessica)sov i och det luktade dig. Mys

Puss Puss

2009-07-22 @ 19:20:39
Postat av: Mamma

Nu är vi tillbaka i stan efter ett dygn i Stockholms Skärgård. Vi har haft det jätte trevlig med bra segling i går och lite mindre bra idag, allt beroende på vindarna.

Säger precis som Liza - berätta mer vad ni gör.

Puss på er säger Mamma Mia och Pappa Peter!

2009-07-22 @ 19:53:49

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0