You don't have to be old to be wise!

Nu börjar jag sakta men säkert komma in i det igen, även om betoningen ligger på sakta! Skolan är igång, lektionen idag var skit svår + att jag har varit och tränat. Undrar bara hur länge det nyårslöftet håller? Fast jag ska i alla fall försöka hålla uppe en hälsosam mängd träning, så mycket jag hinner. Om inte annat så kan man ju klämma in en lång prommenad lite här och där. My target for that is of course Central Park. Tänkte förövrigt spendra lördag där med att bara gå runt och kolla på inget. Med bra musik i öronen, rädd klädd och en kaffe i handen så kan jag lätt fördriva timmar där inne.

Fredag blir nog en tripp till Ikea. Dels för att fördriva tiden på en ledig dag och dels för att köpa på mig lite mer lax. Sen kanske jag kommer hem med lite andra saker också, det får vi se. Man brukar ju sällan komma tomhänt därifrån!

Även om skolan har dragit igång med fart och fläkt, med svårare lektioner så är första veckan relativt lugn, inga läxor lixom, så det ska jag nu fira med ett bad (lite för att slappna av men mest för att bli ren) och sen en god middag följt av en en film och min härliga bok.

Imorgon blir det nog en linande dag. Skola på morgonen sen ska jag iväg och köpa lite skolgrejor, lunch hemma och sen träning på kvällen. Kanske att jag läser ett kapitel i finance boken, men det är inget jag lovar mig själv. Vill också bara slänga iväg en tanke till alla er vars vardag också drar igång nu. Det må vara tufft och mörkt men försök att se framåt och tänk positivt. Jag ska minsan göra en "så undviker du att bli januari deppig" här på bloggen inom kort. Kanske till och med imorgon. Håll ut tills dess.

XoXo

Kommentarer
Postat av: mumin

...so glad to hear it's raining in NY, hopefully the same is happening in Boston, as the weather report I keep getting from Nina is all...snow snow and more snow..ugh..



...now about your lax behow..did you not get enough of it while here, as it seems to be a holiday sort of item over here...myself I have found a wonderful smoked lax locally up our way, imported from Scotland, yum does not even begin to describe it...so next time you are up my way...Scottish lax will be on the meny for sure...



XOXO..back..

Mumin&My

2009-01-08 @ 10:38:44
Postat av: Favvo farbror´n

Scottish lax!!?? Is that containing single malted!?

I WANT SOME IN THAT CASE!!!!



We could have some rain down here as well and while "he´s" at it, about 20 degrees celcius!!??

I´m in the mood for golf...

Bye!

2009-01-08 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0