Mellan- mjolk!

Det har ar lite av en mellan dag. Inget speciellt hander, det ar mitt i veckan och det ar ett tag kvar till helgen. Har i och for sig inget att plugga just nu vilket ar skont, men jag skulle klassa dagen som mellan- mjolk! Nej, just det, jag har ju lite goda nyheter i alla fall (for mig det vill saga), jag aker formodligen till Boston pa tordag och spenderar helgen dar, vi ar lediga pa mandag och jag har det relativt lugnt i skolan sa jag tankte passa pa att aka ivag medan jag kan och har tid. Snow here I come!

Har far ni mellan-mjolks dagen i kort listform:

*Dagens humor: ganska uppat maste jag nog saga.

* Dagens lunch: ny inhandlad Ikea lax, sallad och Wasa Havre.

* Dagens maste: sitta pa jobbet utan att ha nagonting att gora.

* Dagens dryck: Idag pimplar jag Cola Light.  

* Dagens lat: She's Electric med Oasis.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Hi there!

Lite mellan här också...

Mellan jobb och hemmet

mellan hemmet och träningslokaler

mellan träningslokaler och Smillanpromenader

mellan Smillanpromenader och allt annat som hamnar någonstans mellan nått!!?

Däremot är jag inte, jo förresten jag är mellan träningsperiod också, dvs. nu joggade jag i söndags och vete gudarna när nästa gång blir, så vistt är det också mellan något...



Hade problem med överföringen igår och hade skrivit ett litet (Göran)rim till Mia, men det känns som "Old news" idag, men grattis i efterskott kära tant Mia!!?



Kram

Favvo farbror´n!?

2009-01-13 @ 23:20:43
Postat av: Mumin

...mellan mjolk...no way..more like deepfrozen mjolk..today we have -23 celcius up here...Brrrr ...dress warm is my final advise before heading up..

Love....

2009-01-15 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0