GrandMa!

Grattis på födelsedagen älskade Farmor. Hoppas att du blir/blev uppvaktad ordentligt och att du fick en fin dag. Jag vet att ju äldre man blir desto mindre bryr man sig om sina födelsedagar men jag hoppas att du vet att vi fortfarande bryr oss. Kram och grattis!

Var ute en sväng på stan tidigare. Jätte fint väder men igen, kallt som fan. Lite vår känsla fick jag dock när jag var på Union Square och vandrade runt i solen på Farmers Market. Jag tycker att det är så mysigt att bara gå runt bland organiskt odlade äpplen, hemmabakta bröd och pajer, 1000 olika varinatrar av lönn sirap och (min favvo) de organska godiset. Det känns lixom som om det är lite nyttigare så :)

Köpte några böcker, satt på café och filosoferade, var och handlade samt tog mig ut på en liten prommenad. Det är annars dagen i ett nötskal. Vad som händer ikväll återstår att se. Just nu lutar det åt bio på Lower East Side. Influensa Johanna mår lite bättre och vill gå på bio så det ska vi nog kunna lösa. Vad vi ska se är en annan fråga.

Imorgon är en ny dag och nya äventyr med den. Eller som för mig, nya skolarbeten. Men det oroar vi oss för när det kommer.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Tja El Diva!

Det är rätt att inte oroa sig i onödan, då det oftast inte gör någon nytta att göra så ändå!?

Vi ringde och sjöng för din och mina barns farmor och hon hade mage nog att hålla upp telefonluren så att alla kunde höra vår sång, taskigt va!!??

Här är allt lugnt, jag har (kors i taket!!) varit ute och rört mig med en liten joggingrunda istället för morgonpromenaden!!

Ha en bra söndag och glöm inte "The game of the year"!!!??

FF!

2009-02-01 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0